Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Εκλογές 2009

Ευχαριστώ για την Ψήφο σας

Σε δήλωσή του για το αποτέλεσμα των εκλογών, ο υπ. Βουλευτής της ΝΔ Άγγελος ΤΣΙΓΚΡΗΣ αναφέρει τα ακόλουθα:

«Με την ψήφο τους στις πρόσφατες Εθνικές Εκλογές οι Ελληνίδες και οι Έλληνες έκριναν αυστηρά και καταδίκασαν τη Νέα Δημοκρατία για λάθη και παραλείψεις που πλήγωσαν όλους μας. Ο Πρόεδρος του κόμματος και απερχόμενος Πρωθυπουργός με γενναιότητα ανέλαβε προσωπικά την ευθύνη, δείχνοντας το δρόμο για το αύριο.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα εκλέξουμε τη νέα μας Ηγεσία και μαζί της θα επιχειρήσουμε να επουλώσουμε τις πληγές της βαριάς ήττας. Είμαι αισιόδοξος ότι θα καταφέρουμε σύντομα να ξεπεράσουμε την εσωστρέφεια και να λάβουμε θέση μάχης για μια ουσιαστική και αποτελεσματική αντιπολίτευση. Για μια μεγάλη και περήφανη παράταξη που θα αναλάβει και πάλι να οδηγήσει την Ελλάδα στο δρόμο των μεγάλων εθνικών επιλογών.

Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες που μου εμπιστεύθηκαν την ψήφο τους. Τη στιγμή που η Παράταξη στο Νομό μας καταγράφει τη μεγαλύτερη πτώση της, οι Αχαιοί πολίτες αύξησαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Γνωρίζω ποιοί ήταν δίπλα μου στη μάχη αυτή και τους ευχαριστώ και δημόσια. Δεσμεύομαι να είμαι και αύριο εδώ για την Ελλάδα που οραματιζόμαστε. Για την Αχαΐα που αξίζουμε. Για τη Νέα Δημοκρατία που αγαπάμε. Για τους ανθρώπους μας που απογοητεύσαμε»._
Άγγελος ΤΣΙΓΚΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: