Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Το Χρίσμα της ΝΔ στην Αιγιάλεια

Tο Χρίσμα της ΝΔ στo Δήμο Αιγιάλειας
www.tsigris.gr

Λανθασμένοι χειρισμοί τοπικών στελεχών έχουν δημιουργήσει αγεφύρωτα χάσματα μεταξύ των πολλών ενδιαφερόμενων προσώπων για τη δημαρχία του διευρυμένου Δήμου Αιγιάλειας, με έδρα το Αίγιο. Μέχρι σήμερα έχω κρατηθεί διακριτικά μακριά από κάθε αυτοδιοικητική διαδικασία και έχω επιδιώξει να βρεθεί μια υποψηφιότητα που θα τους ενώνει ΟΛΟΥΣ, αλλά θα έχει διεισδυτικότητα και σε άλλους πολιτικούς χώρους, πλην της ΝΔ. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, υποβάλλω την πρόταση να γίνει μέτρηση με όλα τα ονόματα των ενδιαφερομένων, οι οποίοι πρώτα θα πρέπει να συμφωνήσουν ότι θα αποδεχθούν το αποτέλεσμα και ότι θα ακολουθήσουν αυτόν που θα πρωτεύσει. Η εμπλοκή μου αυτή στην εσωκομματική διαδικασία αποτελεί πολιτικό μου χρέος απέναντι στον Τόπο μου που αξίζει κάτι περισσότερο από το μέτριο, απέναντι στην παράταξη που αξίζει κάτι περισσότερο από τη μιζέρια και τις χιλιάδες των συμπολιτών μου που αξιζουν ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά τους και έναν καλύτερο τόπο για να ζουν.

Αίγιο, 5 Ιουλίου 2010

ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΓΚΡΗΣ
Υπ. Βουλευτής Αχαίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: